Profesjonalna Agencja SEO

Audyt SEO

Nie jesteś zadowolony(-a) z wyników twojej strony?
Przeprowadzimy obszerny, szczegółowy audyt stanu SEO twojej strony internetowej
i przedstawimy adekwatne rekomendacje.

Wyjdź na prowadzenie ze szczegółowym audytem SEO

Chyba nie muszę tłumaczyć roli szczerych, wartościowych informacji zwrotnych i danych.

Dedykowany audyt SEO stworzony specjalnie dla twojej strony może ukazać nową perspektywę na twój biznes, produkty i/lub usługi. 

Odsłania ukryte problemy i wskazuje miejsce na poprawę.

Od założenia SRG Media przygotowałem już wiele wnikliwych audytów SEO dla stron z każdej branży i niszy, od coachingu po e-commerce.

Oczywiście, same dane zwrotne mogą napędzać wzrost biznesu, ale ja robię jeden krok dalej i uzupełniam je przemyślanymi, sensownymi rekomendacjami.

SEO Services - SEO Audit, Ecom SEO, Local SEO, On-Page SEO, Link Building, SEO Consulting

ELEMENTY AUDYTU SEO:

  1. Przygotowanie Pre-Audytowe
  2. Streszczenie Audytu
  3. Analiza Techniczna
  4. Prędkość Strony
  5. Responsywność Mobilna
  6. Indexing & Crawling
  7. Analiza Elementów On-Page
  8. Ocena Jakości Treści
  9. Analiza Profilu Linkowego
  10. Analiza Konkurencji

Dedykowane rekomendacje oparte na danych

W SRG Media priorytetyzujemy jakość ponad wszystko.

Głęboko wierzę, że nasze usługi SEO osiągają najwyższą wydajność, gdy są starannie zaplanowane.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w tworzeniu spersonalizowanych audytów SEO, doszlifowałem moje umiejętności, aby dostarczać wyjątkowe rezultaty.

Każda strona internetowa jest unikalna, co wymaga wiele czasu i wysiłku oraz pełnego zrozumienia i analizy od góry do dołu.

Tworzenie spersonalizowanego audytu SEO to złożony proces, dlatego też opracowałem sprawdzoną listę kontrolną audytu SEO.

Dzięki niej możesz być pewny(-a), że każdy audyt przeprowadzam bezproblemowo i na poziomie.

Dedykowane rekomendacje oparte na danych

W SRG Media priorytetyzujemy jakość ponad wszystko.

Głęboko wierzę, że nasze usługi SEO osiągają najwyższą wydajność, gdy są starannie zaplanowane.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w tworzeniu spersonalizowanych audytów SEO, doszlifowałem moje umiejętności, aby dostarczać wyjątkowe rezultaty.

Każda strona internetowa jest unikalna, co wymaga wiele czasu i wysiłku oraz pełnego zrozumienia i analizy od góry do dołu.

Tworzenie spersonalizowanego audytu SEO to złożony proces, dlatego też opracowałem sprawdzoną listę kontrolną audytu SEO.

Dzięki niej możesz być pewny(-a), że każdy audyt przeprowadzam bezproblemowo i na poziomie.

ELEMENTY AUDYTU SEO:

  1. Przygotowanie Pre-Audytowe
  2. Streszczenie Audytu
  3. Analiza Techniczna
  4. Prędkość Strony
  5. Responsywność Mobilna
  6. Indexing & Crawling
  7. Analiza Elementów On-Page
  8. Ocena Jakości Treści
  9. Analiza Profilu Linkowego
  10. Analiza Konkurencji

Usługi > Audyt SEO

Jak wyglądają moje audyty SEO?

KROK 1

PRZYGOTOWANIE PRE-AUDYTOWE

  1. Zbieram informacje o twojej stronie i jej celach
  2. Dostaję dostęp do odpowiednich narzędzi i platform analytycznych (GA4, GSC, GMB)
  3. Ustawiam tagi śledzące aby mierzyć zmiany i postęp na stronie po audycie

%

%

KROK 2

STRZESZCZENIE 

Dla tych zabieganych…

  1. Streszczam wszystkie najważniejsze informacje w krótkim podsumowaniu
  2. Mierzę ‘zdrowie’ twojej strony oraz wiele innych ważnych danych statystycznych
  3. Dopełniam audyt rekomendacjami i strategiami na rozwiązanie jakichkolwiek problemów na stronie

KROK 3

Analiza Techniczna

  1. Oceniam Strukturę URL i czytelność
  2. Analizuję użycie tagów Hx oraz ich treść
  3. Sprawdzam poprawność mapy strony XML oraz pliku robots.txt
  4. Oceniam jakość i treść metadanych oraz użycie słów kluczowych
  5. Podpowiadam jak optymalizować metadane aby zwiększyć CTR

%

%

STEP #4

PRĘDKOŚĆ STRONY

  1. Używam Google PageSpeed Insights do zmierzenia prędkości strony i wykrycia problemów
  2. Identyfikuję czynniki najbardziej wpływające na prędkość strony (np., obrazy, caching, odpowiedź serwera)
  3. Udzielam rekomendacji odnośnie poprawy prędkości i wyników strony

STEP #5

MOBILE FRIENDLINESS

  1. Oceniam responsywność i stan strony na urządzeniach mobile
  2. Weryfikuję obecność i działanie mobilnej wersji strony lub responsywnego designu
  3. Oferuję sugestie odnośnie ulepszenia mobile experience strony

%

%

STEP #6

INDEXING & CRAWLING

  1. Oceniam crawling i indeksowanie strony przez wyszukiwarkę
  2. Szukam jakichkolwiek problemów z nie działającymi linkami, duplikatami treści i kanonizacją
  3. Podpowiadam jak poprawić crawling oraz indeksowanie strony

STEP #7

ANALIZA FRAZ KLUCZOWYCH

  1. Testuję i oceniam obecną strategię targetowania fraz kluczowych
  2. Tworzę listę dobrej jakości słów i fraz kluczowych 
  3. Analizuję użycie i gęstość słów kluczowych w metadanych, nagłówkach i reszcie treści na stronie

%

%

STEP #8

OCENA JAKOŚCI TREŚCI

  1. Oceniam jakość i trafność obecnych treści
  2. Znajduję tematy na nowe treści targetujące słowa kluczowe i user intent
  3. Daję sugestie odnośnie optymalizacji struktury, formatu i stylu treści

STEP #9

Profil Linków

  1. Analizuję istniejące backlinki na stronie
  2. Oceniam jakość, różnorodność i trafność backlinków
  3. Znajduję możliwości na zdobycie nowych backlinków dobrej jakości

%

%

STEP #10

ANALIZA KONKURENCJI

  1. Identyfikuję głównych konkurentów i dużych graczy w twojej branży
  2. Analizuję strategie SEO (frazy kluczowe, backlinki, treści) twoich konkurentów
  3. Daję rekomendacje na podstawie zebranych danych

SKONTAKTUJ SIĘ JUŻ DZIŚ