Profesjonalna Agencja SEO
Lokalne SEO
Masz kłopoty ze skalowaniem swojej działalności i zdobywaniem lokalnych klientów?
SRG Media oferuje lokalne kampanie SEO stworzone specjalnie dla twojego biznesu.
LOKALNE SEO KTÓRE DZIAŁA
Badania przeprowadzone przez Sohom Mukherjee i Chatana Zalani ukazują, że lokalne biznesy stanowią aż 99,9% firm w Stanach Zjednoczonych (OnTheMap).
Cała ekonomia opiera się na lokalnej działalności, więc wzrost małych firm jest kluczowy do rozwoju gospodarki światowej.
Niestety, łatwiej powiedzieć niż zrobić. Wbrew pozorom, prowadzenie lokalnego biznesu wymaga bardzo dużo czasu, energii i poświęceń.
SRG Media istnieje aby pomóc tobie, właścicielowi lokalnej firmy, rozwinąć skrzydła, zdobyć nowych klientów i podbić nowe rynki.
Wszystko poprzez profesjonalne usługi Lokalne SEO.
LOKALNE SEO – CHECKLISTA
Podchodzimy do optymalizacji stron lokalnych firm dużo inaczej niż do sklepów internetowych.
Aby przynosić najlepsze rezultaty za każdym razem, stworzyłem szczegółową checklistę mojego procesu Lokalnego SEO.
Po spotkaniu zapoznawczym reguluję każdy krok aby pasował do twojego biznesu i potrzeb.
- Analiza Lokalnych Słów Kluczowych
- Optymalizacja On-Page
- Optymalizacja Profilu Google My Business (GMB)
- Lokalne Katalogi
- Wzmianki i Oceny
- Budowanie Lokalnych Linków
Lokalne SEO
JAK WYGLĄDA LOKALNE SEO Z SRG MEDIA?
KROK 1
ANALIZA LOKALNYCH SŁÓW KLUCZOWYCH
- Z twoją pomocą określam dokładne obszary geograficzne na których chcesz się skupić
- Określam trudność i potencjalny ruch każdego słowa kluczowego i wybieram najlepsze.
- Łączę badanie long-tail keywords z lokalnymi modyfikatorami aby przyciągnąć klientów którzy już cię szukają.
%
%
KROK 2
OPTYMALIZACJA ON-PAGE
- Piszę zajmujące i bogate w słowa kluczowe metadane żeby zwiększyć ilość konwersji
- Dodaję treści związane z lokalnym obszarem, recenzje, i studia przypadku.
- Tworzę schema markup na twojej stronie aby pomóc wyszukiwarkom zrozumieć czym się zajmuje twoja firma.
KROK 3
Google My Business OPT
- Veryfikuję twoją stronę na listingu Google My Business
- Dodaję kategorie i informacje dobrze opisujące twoją firmę.
- Dodaję aktualizacje, specjalne oferty, wiadomości o wyprzedarzy, informacjie o szczególnych wydarzeniach, itd.
%
%
KROK 4
LOKALNE LISTINGI
- Identifikuję autorytatywne lokalne listingi, branżowe listingi i źródła wzmianek niszowych
- Dostarczam wszystkim listingom twoje dane NAP aby zwiększyć ruch
- Regularnie audytuję twoje wzmianki i listingi oraz aktualizuję przestarzałe informacje i popsute linki.
KROK 5
WZMIANKI I OCENY
- Poprzez kampanie e-mailowe i faktury zachęcam klientów do zostawiania opinii na stronie lub Google Reviews
- Monitoruję i szybko oraz profesjonalnie odpowiadam na opinie, pozytywne i negatywne.
- Uwydatniam pozytywne oceny na twojej stronie, social media i materiałach marketingowych aby zbudować zaufanie i zdobyć ci więcej klientów.
%
%
KROK 6
BUDOWANIE LOKALNYCH LINKÓW
- Znajduję lokalne strony, blogi i organizacje pasujące do twojej niszy i branży
- Kontaktuję się z lokalnymi influencerami, blogerami oraz biznesami poprzez spersonalizowane emaile aby stworzyć więzi biznesowe
- Tworzę wysokiej jakości treści lokalne, jak przewodniki, infografiki czy relacje z lokalnych wydarzeń
CZEMU INWESTOWAĆ W LOKALNE SEO?
97% użytkowników używa przeglądarek do znajdywania lokalnych biznesów. (SD)
28% lokalnych wyszukiwań kończy się zakupem. (Safari Digital)
79% właścicieli małych firm uważa lokalne SEO za efektywne. (BrandMuscle)
PRZEWAGA LOKALNYCH FIRM
Pomimo tego, że są mniej rentowne, firmy lokalne mają silną przewagę nad firmami międzynarodowymi oraz globalnymi.
Przy ustalaniu rankingu stron internetowych pod kątem konkretnego zapytania, Google bierze pod uwagę tysiące czynników, a jednym z nich jest lokalizacja.
Jeśli więc czyjś zlew zacznie przeciekać lub jego dziecko zachoruje, będą szukać firm znajdujących się najbliżej nich. W końcu bliżej znaczy szybciej!
Google to rozumie, więc lokalnym firmom łatwiej jest uzyskać wysoki ranking w przypadku słów kluczowych specyficznych dla lokalizacji.
Moje lokalne usługi SEO mogą pomóc Ci w pełni to wykorzystać i przyciągnąć jak najwięcej klientów z Twojej okolicy.
DUŻO TAŃSZE NIŻ REKLAMY
Wspaniałą cechą lokalnego SEO (i ogólnie SEO) jest to, że jest całkowicie bezpłatne.
Poza kosztami hostingu, narzędzi i oprogramowania online (lub wynajęciem agencji SEO) lokalne SEO nie wiąże się Z praktycznie żadnymi wydatkami.
Oczywiście, SEO wymaga dużej czasu i wysiłku, ale gdy zdominujesz SERP, wszystko stanie się tego warte.
Możesz wydać tysiące dolarów na reklamy w wyszukiwarce Google aby przyciągnąć nowych klientów.
Możesz też osiągnąć te same rezultaty konsekwentnie angażując się w przemyślane działania SEO.
Spójrz tylko na statystyki, które podałem powyżej!
ULEPSZ SWOJĄ REPUTACJĘ NA LOKALNYM RYNKU
Pozycjonowanie lokalne wykracza poza optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarek.
SEO wiąże się również z zarządzaniem reputacją w Internecie i dbaniem o to, aby pozytywne recenzje i referencje zadowolonych klientów były eksponowane w widocznym miejscu.
SRG Media może pomóc Ci monitorować recenzje klientów i odpowiadać na nie, zarządzać Twoją reputacją online na różnych platformach oraz prezentować pozytywne doświadczenia klientów.
To nie tylko zwiększa Twoją wiarygodność, ale także zachęca potencjalnych klientów do wybrania Twojej firmy zamiast konkurencji.
BĄDŹ COOL
Inwestując w Lokalne SEO stajesz się przynajmniej 39% fajniejszy(-a)